Пудел
Публикувано: 04 September 2007 - 11:06 AM
Послушай, а можеш сказать кто будет судить пудулей на Росии-2007? Я смотрела на сайте РКФ, но там они не разпределенны. Мы хотим ехать к вам в конце месяца.
Публикувано: 04 September 2007 - 12:59 PM
Еще у меня есть черные малые и карлики.
Вот моя карликовая Айри Арабеска Цунами, дочь моей малой Таис из моей мечты и Миламартен Бонапарте, инбредная на Бонапарте - 1:3
Прикачени файлове
-
myha2.jpg (74.65K)
Брой сваляния: 123
Публикувано: 04 September 2007 - 01:00 PM
Прикачени файлове
-
myhgol2.jpg (50.59K)
Брой сваляния: 124
Публикувано: 04 September 2007 - 01:07 PM
Скинь еще фотографий черных карликов, красивые собаки у тебя. А Таис Из Моей Мечты она карлик, человек подумал-бы с таким близким инбридингом на Бонапарта Цунами была бы средней? Но надо признать что я в размерах никак не разбираюсь, только могу на фотках разсматривать и цыкать зубом. Большие у меня на сердце... r)
Публикувано: 04 September 2007 - 01:10 PM
Цитат
Нет, Таис - малая, 39 см. А вот доча от Мартина получилась карликовой, 33 см. И рожает мне карликов только. Такой вот генетический казус. За Бонапартом стоят английские собаки по матери, возможно, это из-за этого.
Публикувано: 06 September 2007 - 11:50 PM
Публикувано: 06 September 2007 - 11:59 PM
- любознателен, жив интелект;
- лоялност;
- любопитство и игривост;
Но от тук нататък всеки пудел е различен - някои са меланхолични, други сангвиници; някои обичат да играят много - други да наблюдават отстрани; някои са ящни - други злояди; могат да бъдат нежни или калпазани, да не направят нито една беля или само да се чудят какво да измислят; да се побъркват от самотата или да обичат да си имат своето си място и т.н.
На втория въпрос - "най-рядък" ще да е червеният пудел, тъй като този цвят е признат от МФК отскоро. Досега те бяха при прасковените пудели. Това важи не само за стандартните, но и за всички други размери пудел.
Публикувано: 07 September 2007 - 01:15 AM
Прикачени файлове
-