Добре дошли в екстремната тема
#105
Публикувано: 23 March 2005 - 10:34 AM
В смисъл часове работа а предполагам че е било доста работа! Но си е заслужавало А за времето аз като си правих малък модел на пайпър ми отне около 380 часа работа! Ама стана хубаво много е подвижен и лесно се поддържа а и го преправих да може да има по-голям двигател, сега е четиритактов! r) r)
#106
Публикувано: 23 March 2005 - 10:58 AM
Eто го модела това е от едно състезание обаче не е моя, моя е червен и там където е моторът отстрани има два вентилационни отвора заради по-големия мотор. сега тежи 2 кила и 700 грама щот съм му сложил по-голяма маслена помпа и има по-голям размах на крилата почти два метраа двигателя е турбокомпресиран 9.0 ссм и издържа на голямо натоварване! По неговите уреди е достигал максимум 98 км в час. Което е много приличен за такъв модел.
#117
Публикувано: 25 March 2005 - 01:19 AM
Я аз за "лека нощ" да се разпиша, защото май днес не съм го правил :Р
Кой каза, че е фен на Ф1? Я го новия болид на Ферари тук на показ l)

И сега да подхраня малко една своя слабост (размазаните коли r) ). Дано няма много фенове на Рено, че туко виж се обидили на гледката n)
Кой каза, че е фен на Ф1? Я го новия болид на Ферари тук на показ l)

И сега да подхраня малко една своя слабост (размазаните коли r) ). Дано няма много фенове на Рено, че туко виж се обидили на гледката n)
#118
Публикувано: 25 March 2005 - 01:55 AM
Аз съм фенът на формулата,но новия болид на Ферари ИЗОБЩО не ме интересува ,предвид това кой (кои) го кара!!!!!
Аз съм от малкото,които НЕ ПОНАСЯТ Шумахер!!!!
Но ти благодаря,че си се сетил и си постнал нещо за Ф1 r)
П.С. Я,моля те дай малко инфо...официалното представяне на новия(за този сезон) болид на ферери беше онзи ден...тази снимка от тестове ли е? Изглежда ми правена по време на състезателен уикенд,а колата,най-вероятно ще дебютира след около месец,т.е. на 17-ти април(и то най-рано,според официалните изявления от Ферари).Ти откъде намери тази снимка....явно нещо съм пропуснала bl)
Аз съм от малкото,които НЕ ПОНАСЯТ Шумахер!!!!
Но ти благодаря,че си се сетил и си постнал нещо за Ф1 r)
П.С. Я,моля те дай малко инфо...официалното представяне на новия(за този сезон) болид на ферери беше онзи ден...тази снимка от тестове ли е? Изглежда ми правена по време на състезателен уикенд,а колата,най-вероятно ще дебютира след около месец,т.е. на 17-ти април(и то най-рано,според официалните изявления от Ферари).Ти откъде намери тази снимка....явно нещо съм пропуснала bl)

Сара-кученцето,което носи усмивка в деня ти!
#120
Публикувано: 25 March 2005 - 11:09 PM
Цитат
Аз съм фенът на формулата,но новия болид на Ферари ИЗОБЩО не ме интересува ,предвид това кой (кои) го кара!!!!!
Аз съм от малкото,които НЕ ПОНАСЯТ Шумахер!!!!
Но ти благодаря,че си се сетил и си постнал нещо за Ф1 r)
П.С. Я,моля те дай малко инфо...официалното представяне на новия(за този сезон) болид на ферери беше онзи ден...тази снимка от тестове ли е? Изглежда ми правена по време на състезателен уикенд,а колата,най-вероятно ще дебютира след около месец,т.е. на 17-ти април(и то най-рано,според официалните изявления от Ферари).Ти откъде намери тази снимка....явно нещо съм пропуснала bl)
Аз съм от малкото,които НЕ ПОНАСЯТ Шумахер!!!!
Но ти благодаря,че си се сетил и си постнал нещо за Ф1 r)
П.С. Я,моля те дай малко инфо...официалното представяне на новия(за този сезон) болид на ферери беше онзи ден...тази снимка от тестове ли е? Изглежда ми правена по време на състезателен уикенд,а колата,най-вероятно ще дебютира след около месец,т.е. на 17-ти април(и то най-рано,според официалните изявления от Ферари).Ти откъде намери тази снимка....явно нещо съм пропуснала bl)
Е сега е време за цитати:
24.03.2005
"Спорт НетИнфо
Спортният директор на отбора на Ферари от Формула 1 Жан Тод потвърди, че новият болид ще е готов за третия кръг от новия сезон за Гран При на Бахрейн.
Ферари планираше да излезе с новата си кола за Гран При на Сан Марино на 24-и април, но слабото представяне на F2004 M принуди шефовете на отбора да форсират подготовката.
Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер има само 2 точки от първите два старта и вече изостава на 14 точки от испанеца Фернандо Алонсо с Рено.
Ферари провежда тестове в Маранело и смята, че новият болид е вече готов. Тод обаче уточни, че в Бахрейн отборът ще има на разположение и старата кола, в случай, че възникнат технически проблеми. "
И следващият (нарочно не качвам и снимките на Шуми):
"23.03.2005
Спорт НетИнфо
Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер (Германия) направи днес първия тест на новия си болид Ферари F 2005. Германският пилот завъртя няколко обиколки на пистата Тоскана в Муджело.
Все още обаче не е ясно дали Ферари ще пусне новите си болиди още в състезанието за Гран При на Бахрейн на 3 април или ще отложи техния старт за голамата награда на Сан Марино на 24 април. Най-вероятно решението ще бъде взето до края на седмицата.
Новото Ферари е с значително по-добра аеродинамика в сравнение със стария модел. "По-бърз е и е по-добър във всяко едно отношение", заяви вторият пилот Рубенс Баричело по адрес на Ферари F 2005.
"Червените кончета" се надяват да сложат край на лошия старт. Особено Михаел Шумахер, който записа най-слабото начало в кариерата си - едва две точки след първите две състезания."
А ето и любимият ми:
"22.03.2005
Дневник
Моторни
Двете поредни победи в световния шампионат във Формула 1 в Австралия и Малайзия и безусловното израстване на екипа на "Рено" предизвикаха изключителен интерес от страна на рекламодателите, твърди списание "Бизнес Ф1". Според изданието директорът на екипа Флавио Бриаторе и маркетинговият директор Хулиан Котан са били принудени да отхвърлят изключително щедри предложения, тъй като върху болидите на Фернандо Алонсо и Джанкарло Фисикела вече няма свободни места, където биха могли да се сложат отличителните знаци на която и да е фирма или марка.
"Финансовото бъдеще на "Рено" е осигурено за дълъг период от време, тъй като повечето рекламодатели, между които и основните спонсори на екипа, имат контракти до края на 2006 г., казва Хулиан Котан. Само на някои от малките фирми изтичат договорите им през тази година. Това ще ни позволи да привлечем нови рекламодатели или да актуализираме настоящите ни контракти." Според информация на "Бизнес Ф1" бюджетът на "Рено" надхвърля 206 млн. евро. От тях 16 милиона се превеждат от телекомуникационния гигант "Телефоника", който заема едва 26-о място в класацията на спонсорите във Формула 1. Общата сума, която тимът събира от рекламодатели, е 150 млн. евро. Предполага се, че за следващия сезон сумата ще бъде по-ниска с оглед влизането в сила на забраната за реклама на тютюневи продукти на територията на Европа.
Японската марка цигари "Милд севън" е един от основните източници на приходи в "Рено". Годишно компанията изплаща 54 млн. евро на френския тим, като това е близо една трета от приходите от реклама в тима. "Приходите в отбора ще нарастват, тъй като предстоят още успехи на нашия тим, твърди директорът на тима Флавио Бриаторе. Трябва да завишим приходите си и едновременно с това да занижим разходната част."
През 2002 г. френският автомобилен концерн рискува и реши да конструира изцяло собствен болид по примера на "Тойота" и "Ферари". Към настоящия момент екипът на Бриаторе разполагат с най-добре балансирания болид в шампионата и поне в първите два старта от сезона показа, че значително превъзхожда в техническо отношение световните шампиони от "Ферари", които доминират в първенството при конструкторите през последните седем години. "


Вход
Регистрация
Помощ



Горе
Цитиране +
[br]