Мопс
Публикувано: 12 April 2008 - 03:58 AM
здравейте хора и мопсита...моля ви помагаите.от доста време искам да си взема черно женско мопсче но нямах възможност.сега когато вече мога ;)-няма такова!от няколко дни се поболях и денем и нощем търся по обяви и телефони. :sos::rolleyes:на кои ли не звънях!само тук се съм писала.искам женско черно мопсче,по възможност да е с родословие.ако някои знае от къде да го намеря??? :'( незнам към кого да се обърна.
имам и друг мопс-мъжки на 3 годинки,но той остана в родния ми град защото там е свикнал с родителите ми и батковците си -2 канадски вълка...аз съм студентка 1г. в варна и кучетата покраи които израстнах ми липсват много,сега новото попълнение на семейството ни ще е при мен,на Варна да ми прави компания и да си се обичаме взаимно.да се разхождаме и мързелуваме.
кажете ми даите ми съвет - от развъдник ли,от хора ли,от магазин ли(чесно казано това ми е последния вариянт а там ще ми намерят 'мопс' само и само да ми вземат парите) :'( :'( :'(
нямам търпение ;D :yahoo:
моля ви,ако някои има идея нека ми помогне,защото искам да го взема по най бързия начин-не искам да чакам и миг повече.
казвам се Дени 0898760188 / e-mail: dyfi@abv.bg - по всяко време skype: deni.mm
предварително ви благодаря и се надявам на подкрепата ви и идеите ви-защото аз полудях вече по тези мопсове :o :o :o целувки на всички мопсита тук :wub: и поздрави на родителите ;)
имам и друг мопс-мъжки на 3 годинки,но той остана в родния ми град защото там е свикнал с родителите ми и батковците си -2 канадски вълка...аз съм студентка 1г. в варна и кучетата покраи които израстнах ми липсват много,сега новото попълнение на семейството ни ще е при мен,на Варна да ми прави компания и да си се обичаме взаимно.да се разхождаме и мързелуваме.
кажете ми даите ми съвет - от развъдник ли,от хора ли,от магазин ли(чесно казано това ми е последния вариянт а там ще ми намерят 'мопс' само и само да ми вземат парите) :'( :'( :'(
нямам търпение ;D :yahoo: