Благотворителен фестивал (7 май 2011) набиране на средства
#21
Публикувано: 25 February 2011 - 10:23 PM
#22
Публикувано: 26 February 2011 - 03:05 AM
http://www.facebook....128747890530424
Моля ви за съдействие по разпространението й между колкото се може повече хора.
#23
Публикувано: 27 February 2011 - 05:42 AM
Chupacabra, в 23 February 2010 - 10:46 PM, написа:
Нека, който има какво да предложи по въпроса ми пише.

Идеята е прекрасна!
Аз смятам,че би било добре да разлепите рекламни плакати във всяко едно училище в София и една от групите която ще поканите да е по като за младежи.
Дори с риск да ме критикувате си мисля,че е добре да има и някоя друга чалга певица ... за мое огромно съжаление това харесва народа в момента :(
Според мен е важно да се направи добра рекламна кампания на този концерт в училищата,защото нали младото поколение е нашата надежда и смятам,че много по-лесно би могло да се повлияе на съзнанието на един млад човек от колкото на един възрастен.
Вярно,че те децата няма да могат да направят големи дарения,но бас хващам че всяко едно от тях ще си вземе календар,фанелка или дори химикалка ако има такива на щанда.
Защо не щамповате керамични чаши за чай?
В магазините за 1 лев има керамични бели чаши на които бихте могли да щамповате снимка на домашни животни които търсят своят дом и освен снимка да има и телефона на който биха могли да се обадят при желание и интерес.
#25
Публикувано: 27 February 2011 - 07:42 PM
Чалга певица не бихме могли да поканим по ред причини. Преди всичко няма да се върже с нищо друго в целия фестивал, нито музиката, нито по-голямата част от публиката. Също едва ли някоя чалга певица би пожелала да стъпи на място като това, в което ще се проведе фестивала х)). Просто е коренно различно от обичайните места, на които чалга изпълнителите правят концертите си х)).
Е, живот и здраве, ако имаме успех с този фестивал догодина бихме могли да включим и чалга х)) Искаме да има за всекиго по нещо, все пак х)).
А колкото до участието на НПО-тата и представителите на дадените приюти и изолатори, мисля че никак не бях ясна, затова ще се опитам да обясня по-добре идеята.
Изпращам покана на всички, занимаващи се с приюти или изолатори в различните градове, с идеята да им предоставим възможност да участват във фестивала с рекламни материали (календари, чаши, тениски и т.н.), които да продават на самото събитие. Ще направим щанд за всяка организация или представители на даден приют или изолатор и така всеки, живеещ в София от този град (или с познати, приятели, далечни роднини от него) ще има възможност да научи повече за състоянието на бездомните животни в него, както и да си закупи нещо в тяхна подкрепа. Така освен общите пари за фестивала всеки град ще си събере отделно парички за благотворителната дейност на организацията (ако има такава) и евентуално ще набере доброволци. Всичко ще зависи от представителите на НПОто или доброволческата група от дадения град, които ще се занимават с това.
Ако нямате възможност да правите рекламни материали, достатъчно е да изготвите начин за презентиране на проблема във вашия град. Това означава, че няколко брошури, обясняващи ситуацията биха били достатъчни. Когато си от даден град и си на такова събитие, на което виждаш как например София, Бургас, Варна имат големи рекламни кампании, а твоя град никакъв го няма, поради куп причини, няма как да не ти се прииска да промениш нещата, още повече когато си "за" идеята х)).
Така че, ако има някой от вас, който има възможност и време да се занимава с тези неща, поне с направата на брошури и идването до София за фестивала, би било чудесно. Не за друго - главно, за да не се изпуска възможността да се презентира проблема пред повече хора.
Това е общо взето. Питайте, ако имате още въпроси, но ви моля най-късно до 20 март да заявите дали ще участвате и по какъв начин. Всеки, който не е заявил решението си до тази дата, няма да бъде допуснат в последствие, тъй като плакатът и флаерите за фестивала ще бъдат изготвени и ще започнем да ги разпространяваме.
#27
Публикувано: 03 March 2011 - 05:52 AM

Вече имаме двама заявили участие изпълнители, както и едно сдружение, което ще участва. Повече информация можете да видите на страницата на фестивала.
#28
Публикувано: 04 March 2011 - 04:45 AM

#29
Публикувано: 14 March 2011 - 08:59 PM
Благодаря!
Също така искам да ви помоля да обърнете внимание, че сменихме датата на фестивала на 7 май.
#30
Публикувано: 14 March 2011 - 10:17 PM

Аз също не членувам в организация и няма как да се включа в инициативата, иначе с удоволствие :)

"И в края на нашия живот ние няма да бъдем съдени по това колко дипломи имаме,колко пари сме спечелили или колко големи неща сме направили. Ние ще бъдем съдени по това: „Бях гладен и ти ме нахрани. Бях гол и ти ме облече. Бях бездомен и ти ми даде подслон.” М.Тереза
#31
Публикувано: 14 March 2011 - 11:24 PM
Chupacabra, в 14 March 2011 - 08:59 PM, написа:
Помоли Мод да смени датата и в заглавието на темата:-)

I can't stop the war, shelter homeless, feed the poor
Can't walk on water, I can't save your sons and daughters
I can't change the world and make things fair
The least that I can do is Care.
#32
Публикувано: 14 March 2011 - 11:26 PM
Кристина, в 14 March 2011 - 10:17 PM, написа:

Аз също не членувам в организация и няма как да се включа в инициативата, иначе с удоволствие :)
Всъщност можете:-) Всички организации имат отчаяна нужда от доброволци, не е нужно да членувате официално, за да помогнете на някоя от тях.

I can't stop the war, shelter homeless, feed the poor
Can't walk on water, I can't save your sons and daughters
I can't change the world and make things fair
The least that I can do is Care.
#33
#35 Guest_phenomena_*
Публикувано: 20 March 2011 - 12:27 PM
Плевен - от м.август 2008 до декември 2010 г.: бюджет 198 688 лева с ДДС / съобщава се броят заловени, бр. кастрирани и пуснати и бр. евтаназирани КМЕТ
Русе - 2009 - 2010 г.: 270 000 лева бюджет / съобщава се броят заловени, бр. кастрирани и пуснати, бр. евтаназирани и бр. задомени БЮДЖЕТ, ДЕЙНОСТ 2010 и 2009
Варна - 2008 - 2010 г.: 459 538 лева бюджет / съобщава се броят заловени, бр. кастрирани и пуснати, бр. евтаназирани, бр. задомени, както и брой умрели в приюта КМЕТ
#36
Публикувано: 22 March 2011 - 12:16 PM
Иначе, искам да ви помоля да дадете малко предложения в кои интернет сайтове можем да обявим фестивала, както и какво да бъде неговото ИМЕ.
Споделяйте всичко, за което се сетите, защото времето напредва х)).
#37
Публикувано: 12 April 2011 - 11:53 AM

Кръстихме го "Shake A Tail". А пък и вече имаме почти пълен line-up, така че ще го споделя с вас в следващите редове.
LINE-UP "Pork pie"
Der hunds (http://www.myspace.com/derhunds)
Футбол и Шахмат (http://www.facebook....p?id=1494923884)
Q-check (http://www.myspace.com/qcheck)
Whokares (http://www.facebook....153972437954439)
Шум (http://www.shum.eu/)
Melekh (http://www.myspace.com/melekh)
MAZE (http://www.facebook.com/inmaze)
Alien Industry (http://www.myspace.com/alienindustry)
Zionlionz Soundsystem (http://www.zionlionz.org/)
HMSU:Konspirator (http://facebook.com/konspirator)
LINE-UP "Четири стаи"
drippy
Bo & Mihaillness (http://www.myspace.c...oandmihaillness)
Apo & Nevena (http://apo-nevena.com/)
LINE-UP "8 bit"
Disco Nutter (http://soundcloud.com/disconutter) &
Roka (http://soundcloud.com/rokadubs)
DRUMROLLERZ:
Smartech (http://www.myspace.com/smartechdnb) &
Presize (http://www.myspace.com/djpresize)
HMSU: Ogonek [METAFIZIQ] (http://www.myspace.com/ogonek)
Ето и организациите/фондациите/сдруженията, които ще се включат във фестивала:
"Дай лапа" Перник ( http://dailapa.wordpress.com/ ).
Animal Rescue Sofia (http://arsofia.com/bg).
"Приятели на животните - Бургас" (http://www.koi-me-iska.com/).
"На ти с природата" (http://www.iwns.org/) ще участват във фестивала с щанд със свои информационни материали, които ще се раздават безплатно. Информация за това как да направите дарение ще получите лично от представителите на сдружението.
Група доброволци от приют Казанлък също ще участват в събирането на средства за подопечените си животинки.
Немски кастрационен център (http://ksbj.eu/)
На всички тях ще предоставим щанд, на който те ще продават своите рекламни материали, чрез които ще могат да съберат пари за приютите/изолаторите/кастрационните центрове, за които се грижат. Това каква сума ще събере всеки един от тях зависи от представянето им. Събраните от организациите/фондациите/сдруженията суми ще бъдат независими от сумите, събрани от входа на фестивала.
Ако някоя организация, фондация или сдружение има желание да се включи, сега е момента да го направи. Крайният срок е този петък (15 април).
Моля също всички записали се до момента да ми изпратят логото си на лично съобщение. Благодаря.
#38
Публикувано: 13 April 2011 - 11:45 PM

Обмисляме ревюто с животните, които ще присъстват на място, да има за цел да покаже техните поведенчески умения, характер и визия. Имайте го предвид, когато изпращате кандидатурите си.
Максималната бройка, която ще приемем, е 12 кучета и 12 котки.
За броя на животните, участващи със снимки, няма да слагаме ограничения.
Това е всичко, което се сещам да напиша в момента.
Моля ви, задавайте въпросите си тук и разпространете идеята между всички свои познати, които търсят дом на животни, били те в приюти, изолатори или приемни домове.
Срокът за записване на вашите подопечени животни е 1 май.
#39
Публикувано: 14 April 2011 - 02:47 PM