Мини Пинчер
Публикувано: 16 November 2010 - 03:26 PM
n_nova, в 12 November 2010 - 10:32 AM, написа:

Archy - благодаря ти за оценката, мила. Няма как да ги покажа върху манекенката - много е малка все още

Fluxie - и аз съм начинаеща в плетивото

Аз вчера разглеждах в руски сайтове различни кройки за шиене на дрешки - рокли, палта, якета, долнища и тн за нашите кучовци, но шевната ми машина къса конеца и ще й трябва ремонт. Другата седмица ще я завлека на мйстор и се впускам и в шева и кройката

За сега е това - отчетох се

Желая Ви хубав и ползотворен ден.
По повод тапетие- ние сме същите, вече почти няма останал цял тапет 50 см от основата на стената :( с хапането- същата работа, но с времето като че ли малко попрестана и се надявам да спре да хапе съвсем... и един съвет- наблюдавай внимателно дали всички млечни зъбчета на кученцето падат, защото на нас ни беше останал един последен кучешки зъб, който така и не падна самичък и се наложи ВЕТ-а да го вади- голямзор беше, но падна лесно

Публикувано: 16 November 2010 - 05:43 PM
Относно спасението на тапетите - аз прилагах следния метод - препечена филийка добре изсъхнала тънко намазана с нещо вкусно консерва или сиренце - 1 час забавление поне отнема и за захапката и растящи зъбки е перфектна . :)тренировка
Публикувано: 16 November 2010 - 07:39 PM
Публикувано: 16 November 2010 - 08:15 PM
Ето го и него/:Това на снимката до него е баща му много уе красив.Той е от Чехия

Публикувано: 16 November 2010 - 09:32 PM
(archy), в 16 November 2010 - 04:44 PM, написа:
Заведете го , дори един профилактичен преглед и кръвна картина с ензими няма да навреди - нека преслушат сърчицето и белите дробове . Арчи е душичка и прекрасен приятел - действайте!
Публикувано: 17 November 2010 - 10:48 AM

Благодаря на fluxie и trenеrtg за съветите. Това с препечената филия е много идейно и ще го пробвам. За зъбките да попитам, на каква възраст започнат да падат? Ще следя изкъсо дали всичко е наред.