Аляски маламут
Публикувано: 07 June 2010 - 07:23 PM
Наистина съм съгласна, че човек трябва да помисли сериозно и прецени дали може да се грижи за домашен любимец!!!
Е, за твърда ръка да има човек към животните, не е най-желателното и коректно, както и законово така и хуманно, има и други начини за дисциплиниране.
Не съм съгласна и за това, че ако сте ученик, студент, мнадо семейство и т. н. не е препоръчително да се вземе...
тогава най- подходящо би било да си безработен или безделник....
Аз съм студентка и какво от това??????
Стига да има желание и възможности да се грижи за него, без да бъде лишавано животинчето-нека! Аз съм за! :-))))
Публикувано: 07 June 2010 - 07:52 PM
denii, в 07 June 2010 - 08:51 AM, написа:

Аз мисля, че всеки здраво-мислещ и отговорен човек, преди да се реши на стъпка да вземе куче то освен че да се запознае със спецификите на дадената порода, трябва да си отговори на няколко важни въпроса. Мнението ми не е написано просто от нямане какво да правя, а от наблюдения от това, което реално се случва. Когато взимате куче, хубаво си помислете следното:
Готови ли сте в близките 12-15 години!!! Да
- съобразите начина си на живот с този на новия член на семейството, да промените навиците си, да съобразите приятелствата си и т.н.
- да ставате рано всеки ден, без събота и неделя и без почивни дни, за да разхождате кучето
- да отделяте минимум по 2 часа на ден за игри, обучение, дресировки и физически натоварвания на маламута - това е мощно куче, активно и с много енергия, която ако не се изразходва, може да се натрупа под формата на недоволство и кучето да стане буйно и неконтролируемо, а оттам да съсипа дома ви или двора
- да го сресвате минимум веднъж седмично
- ако живеете в апартамент - да живеете сред косми в периода на скубане, да почиствате всеки ден с прахосмукачка и да поддържате чистота и хигиена у дома?