Dog.bg Форуми : Аляски маламут

Към съдържанието

Свернуть Прикрепени тагове

Не са намерени подобни тагове
  • (178 Страници) +
  • « Първа
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • Последна »
  • Икона
  • Не можеш да публикуваш нова тема
  • Не можеш да отговаряш в тази тема

Аляски маламут

#2061 Потребителят е офлайн   bellaaljaski malamut_09 Икона

• Member
  • PipPip
  • Група: Потребители

Публикувано: 07 June 2010 - 07:23 PM

Привет!
Наистина съм съгласна, че човек трябва да помисли сериозно и прецени дали може да се грижи за домашен любимец!!!
Е, за твърда ръка да има човек към животните, не е най-желателното и коректно, както и законово така и хуманно, има и други начини за дисциплиниране.
Не съм съгласна и за това, че ако сте ученик, студент, мнадо семейство и т. н. не е препоръчително да се вземе...
тогава най- подходящо би било да си безработен или безделник....
Аз съм студентка и какво от това??????
Стига да има желание и възможности да се грижи за него, без да бъде лишавано животинчето-нека! Аз съм за! :-))))

#2062 Потребителят е офлайн   Finwe Икона

• Advanced Member
  • PipPipPip

Публикувано: 07 June 2010 - 07:52 PM

Показване на мнениетоdenii, в 07 June 2010 - 08:51 AM, написа: