Кученца с различни очи и още кученца ...
#41
Публикувано: 11 June 2009 - 02:54 PM
Също така е по-добре да се говори директно с авиокомпания, а не със спедиции, защото се слагат не малки комисионни.
едит - говорих с България Еър, те имат най ниските цени по принцип. Може ли някой да ми каже какви са размерите на една стандартна клетка?

Къде момче, сега отиваш и нашите сънища тревожиш? Дали все още Хамлет жив е - средновековно невъзможен?...
#42
Публикувано: 11 June 2009 - 03:12 PM
при положение , че кученцата са седем това са най-малко 3 клетки
и едно е да ги чекираш към полета на придружител
друго е да се изчислява обема на три клетки и така да се плаща карго
като и да се пътува
кученцата имат нужда от голяма финансова помощ :(

#48
Публикувано: 11 June 2009 - 04:12 PM
Anuk, в Jun 11 2009, 04:40 PM, написа:
Максимум три. Има изисквания - да не се блъскат едно в друго, да могат да стоят изправени итн. Колко са размерите на една клетка, в която биха се събрали 3 кученца?

Къде момче, сега отиваш и нашите сънища тревожиш? Дали все още Хамлет жив е - средновековно невъзможен?...
#49
Публикувано: 11 June 2009 - 04:25 PM
#50
Публикувано: 11 June 2009 - 04:26 PM
Теглите бебета, клетки и смятате.Успех!
Клетките ако са на Ферпласт са 10, 20, 30 и т. н.А на други фирми са съответно 1,2 , 3 ...Тоест размери много.Мерите в наличните как изглеждат и ако не е о.к. търсите други.Ние за съжаление сме без големи клетки в момента,в Бонн са!
1-48/31/31 см.
2-55/36/35 см.
3-61/40/38 см.
4-71/51/50 см.
5- 81/58/56 см.
6- 92/64/66 см.
7- 102/72/76 см.
На различните производители може да има някой друг сантим разлика.
#51
Публикувано: 11 June 2009 - 04:33 PM
Клетките ще имат обемно тегло т.е. реалните им килограми ще са по-малко отколкото обемните. Обемното тегло се смята по формулата броя на клетките х ширина х дължина х височина (в см) / 6000.
Пример : ако размерите на клетката са да кажем 50см/50см/50см за три клетките килограмите ще са :
50х50х50х3/6000 = 62.50 килограма. Реалното тегло на една клетка едва ли е повече от 5-6 кг.
Няма да говоря с конкретни цифри но реалната цена на БГ Еър е в пъти по-ниска от 7евро на килограм. Освен парите, които трябва да се платят за килограм задължително има и поне 70-80 Евро летищни такси.

Къде момче, сега отиваш и нашите сънища тревожиш? Дали все още Хамлет жив е - средновековно невъзможен?...
#53
Публикувано: 11 June 2009 - 04:39 PM
#54
Публикувано: 11 June 2009 - 04:43 PM
#55
Публикувано: 11 June 2009 - 05:11 PM
SMitreva, в Jun 11 2009, 05:39 PM, написа:
Аз дадох пример само с тези размери. Нямам представа колко е голяма в действителност една клетка. Нискобюджетните компании много рядко предлагат карго услуги, а и трудно може да се намери полет, който лети директно. А да се претовартват кученца с опастност да нощуват на някое летище ми се струва доста страшничко.
А и ще добавя, че "нискобюджетните" авиокомпании са нискобюджетни само за превоз на пътници. Те летят с по-малки самолети, съответно с по-малки карго отделения и по-скъпи цени.

Къде момче, сега отиваш и нашите сънища тревожиш? Дали все още Хамлет жив е - средновековно невъзможен?...
#58
Публикувано: 11 June 2009 - 05:16 PM
Но при всички случаи трябва да припомня,че трябва спешно да се съберат пари за да може да се платят тези разходи, а лошото е,че всичко това трябва да стане много спешно. Всичко сега е в нашите ръце да помогнем и да дадем шанс на кученцата да живеят в друг по-добър свят.
#60
Публикувано: 11 June 2009 - 07:13 PM
Поисках оферта от фирмата от линка на мил. Утре ще изпратят. Малко по-надолу в същия линк има и вариант за наземен транспорт. Днес не вдигаха телефона, но утре пак ще пробвам, да видя там как стоят нещата.
И накрая -от България еър ми предложиха вариант 2 клетки с по 3 кученца+пътник+1 кученце ръчен багаж. Плащат се двете клетки, на килограм и билета на пътника (двупосочен). Точна цена нямам, одисеята продължава утре.
Притеснявам се обаче за клетките. Трябва да питам белгийците дали могат да ми ги пратят обратно (ако са без човек) и как ще ги таксуват от авиокомпанията на връщане (ако са с човек). Ако не се ангажират да ги върнат, тогава става наложително пътуването и на човек.