Dog.bg Форуми : Възпитание, обучение, етология

Към съдържанието

• (37 Страници) +
  • « Първа
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Последна »
  • Икона
  • Не можеш да публикуваш нова тема
  • Не можеш да отговаряш в тази тема

Възпитание, обучение, етология Оцени темата: ***** 3 Гласове

#341 Потребителят е офлайн   Mini Икона

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Покажи галерията
  • Група: Потребители

Публикувано: 02 May 2005 - 04:37 PM

Цитат

Цитат

Здравейте! С интерес изчетох всичко, което дискутирате тук за вашите любимци.Впечатлена съм от познанията ви. Аз съм студентка и разработвам тема по етология, по-специално за сексуалното поведение при кучетата. Ще съм ви много благодарна, ако ми помогнете със съвети и разкази или ми дадете насока за това къде да открия материали по темата в Интернет. Благодаря предварително!

Мога да Ви предоставя кратка информация при следните условия:

1. Да не сте студентка към някои от свободните факултети, имащи в предмета на своята дейност "кинология" - мисля, че това са лесотехническия и новия български университет.

2. Запитването Ви и по-точно - отговорът да не бъдат във Форума, у чрез лична електранна поща, поради което ви моля да пишете директно до ordnung@bulgaria.com.

При съгласие от Ваша страна на горните условия, не правете повече коментари във форума, а се обърнете към вече посочената електронна поща. Тя ще е валидна следващите 5 дни.

Лелееееее, страхотна конспирация n) n) n).
Що толкоз тайно?!
То вярно, че знанието е сила, пардон, извинявам се, ПАРИ.
И вярно, че никой не иска да си прочете разработките под чуждо име, ама тук идеята не е да си намираме клиенти, а да завързваме познанства и да си помагаме безкористно.
Поне аз така си мисля.
Ако греша поправете ме, ще ви се извиня!

#342 Потребителят е офлайн   sundy Икона

• Advanced Member
  • PipPipPip
Публикувано: 02 May 2005 - 05:31 PM

Защо ли имам смътни подозрения кой пише така анонимно... a) Ако е този човек, изобщо не му прави чест n)
User's Signature